• Descargar ebay ebook gratis JO CONFESSO en español 9788475882536

    JO CONFESSO de JAUME CABRE

    Descargar ebay ebook gratis JO CONFESSO en español 9788475882536

    Descargar JO CONFESSO PDF


    Ficha técnica

    • JO CONFESSO
    • JAUME CABRE
    • Número de páginas: 1008
    • Idioma: CATALÁN
    • Formatos: Pdf, ePub, MOBI, FB2
    • ISBN: 9788475882536
    • Editorial: EDICIONS PROA S.A
    • Año de edición: 2011

    Descargar eBook gratis



    Descargar ebay ebook gratis JO CONFESSO en español 9788475882536

    Overview

    Si la botiga d’antiguitats de la família és tot un univers per al petit Adrià, el despatx del seu pare és el centre d’aquest univers, i el tresor més preuat de tots és un magnífic violí del segle XVIII al voltant del qual giren moltes històries d’aquesta novel•la de novel•les. Jo confesso és una llarga carta d’amor d’algú que ha hagut de jugar sol durant molts anys, entre llibres vells i secrets inconfessats; d’algú que ha estimat de manera incondicional; d’algú que se sent culpable d’una mort violenta, i d’algú que no entén el mal que recorre la història d’Occident.

    Pdf Recomendados: Téléchargement gratuit d'ebooks au format epub Différence et souffrance de l'adulte surdoué par link, El mejor foro para descargar libros. SIGO AQUÍ 9788417007713 de MAGGIE O FARRELL (Literatura española) link, Download books ipod touch Milk & Cardamom: Spectacular Cakes, Custards and More, Inspired by the Flavors of India DJVU PDF PDB pdf, Downloading books for free from google books The Exact Opposite of Okay in English download link, Mobi format books téléchargement gratuit Par les routes read book,


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :